درمان موثر مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو

هنگامی که شما می خواهید برای درمان گلومرولونفریت، باید بدانید که چه گلومرولونفریت. گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال یک شکل از گلومرولونفریت است. اگر این است که به خوبی کنترل شده نیست، آن را به نارسایی کلیه، که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه شوند. اینجا ما در مورد این اختلالات کلیوی و درمان موثر مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو صحبت کنید.

گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال یک علت شایع سندرم نفروتیک و یکی از سخت ترین است. در سلول های mesangial افزایش در تعداد و اندازه به گلومرول ظاهر ناصاف است. مکانیسم گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال نظر گرفته می شود یک نوع خاصی از پاسخ ایمنی، چرا که التهاب گلومرول است با سپرده از آنتی بادی های همراه است. اگر سلول های اندوتلیال آسیب دیده، پروتئینوری نظر می رسد اگر سلول های اپیتلیال آسیب دیده، خون در ادرار رخ خواهد داد. علاوه بر در پروتئینوری در ادرار و خون، و سایر علائم گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال شامل تورم، افزایش غیر ارادی وزن، فشار خون بالا، بی اشتهایی، و غیره درمان گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال چیست؟

مرحله اول، ما پیدا درمانهای رایج گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال بالینی. کورتیکواستروئیدها، سرکوب کننده سیستم ایمنی، ضد فشار خون و داروهای مدر ممکن است در تلاش برای کنترل علائم و کند کردن پیشرفت بیماری داده می شود. با این وجود، به نظر می رسد که این داروها می توانند علائم در تمام موارد کاهش نمی دهد و به جلوگیری از بیماری نارسایی کلیوی. است یک درمان موثر برای مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو وجود دارد.

در چینی، بالینی، طب گیاهی چینی به عنوان یک درمان موثر مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو در نظر گرفته. داروهای گیاهی چینی با طب غربی برای رسیدن به اثر درمان بهتر همکاری خواهد کرد. با تشکر از ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، اتساع عروق خونی، داروهای گیاهی چینی ممکن است ماتریکس خارج سلولی کاهش و از بین بردن رسوب کمپلکس ایمنی در گلومرول. علاوه بر این، داروهای گیاهی چینی می تواند آسیب گلومرولی با ارائه تغذیه برای گلومرول آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از بافت کلیه آسیب دیده بازگرداند. بنابراین، داروهای گیاهی چینی بیماران مبتلا به گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال کمک به طور موثر مانع نارسایی کلیه ایجاد می شود.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: